Padatkan Akaun Bank anda hari ni

Sunday 19 February 2012

Apa salah aku???

x bole la aku nak hidup senang...Kenapa??Kenapa??korang suke tangkap aku..
suke ati aku la nak tinggal mane. dah 2 je tempat tinggal aku..aku memang suke tempat ni..gelap je tapi kekadang aku pelik nape tetibe terang je..huh lantak la nak terang ke gelap ke..ada aku kesah??
yang penting kat cni banyak rezeki bolehla bagi makan anak bini aku..tapi kalau korang tangkap aku macammana anak bini aku nak makan...ada ke aku buat salah??aku jual dadah ke??aku bunuh orang ke??
aku tidak bersalah..korang semua x boleh salahkan aku..memang bukan salah aku..
Aku memang dah target dah tempat-tempat orang kau..so aku xkan lalu jalan 2..aku tau orang2 kau akan tangkap aku bile aku lalu jalan tu..so sori la bro nak lalu kat situ..Ingat aku bodo ke??


TAPI..


1 hari aku memang dah tau la tempat2 panas ni so aku x la lalu kat situ.Aku lalu la jalan lain tapi gelap cket la TIBE-TIBE x semena-mena aku terjatuh..ADOIIIIII...asal ade lubang lak kat cni...biase jalan ni ok je..sakit siot kaki aku wa cakap luu..besar gile lubang ni..camne aku nak naik ni..dalamnye lubang ni..aku pon cube melompat-lompat dengan tinggi..Tetibe aku dengar suare-suare orang kau gelakkan aku..ade yang cakap "Padan muke ko bodo, kan dah jatuh"..aku x putus asa aku cube gak lompat-lompat sebab aku ingat pesan mak aku USAHA TANGGA KEJAYAAN..lame jugalah nak panjat ni..Dengan kuasa Tuhan aku berjaya panjat lubang yang sedalam 5 meter ni..Alhamdulillah aku selamat lagi kali ni..

Aku sebenarnya SUPERMOUSE!!




Akhirnya aku berjaya


No comments:

Post a Comment