Padatkan Akaun Bank anda hari ni

Monday 20 February 2012

Jom main bowling..

Bowling..1 sukan yang aku suke sgt..walaupun agak mahal tapi kalau da minat x ingat da mahal ke x..janji dapat lepas geram baling botol-botol kat depan..hehe


salah 1 sukan yang boleh ilangkan stres pas keje..APA?? xpenah main??ala bukan ssh sgt pon bowling ni..


amek bola pastu lempar ke ke depan..bukan ke belakang k..haha aku teringat ade member aku dulu punye le konfiden nak baling..last2 baling ke belakang..sakit perut ktorang gelak time 2..


Untuk yang x tau pasal bowling ni aku ade cket information pasal bowling..


cara 1 : baling je stret..kalau takut masuk longkang korang p kat kaunter utama suh die setting untuk naikkan pagar tepi longkang..


cara 2: Spinning..maksudnye mase baling bola 2 korang pusingkan cket pergelangan tangan korang..mule2 memang bola 2 x spin sgt la tapi lame2 korang akan power gak..


cara 3 : Hooking..cara ni senang je sebenarnye..korang kene pegang bola dari tepi dan mase baling 2 pon kene swingkan cket tangan tu..so kalau jadi la hook korang 2 memang nampak style la..bola seakan-akan nak masuk longkang tapi pergi tgh balik..


Dalam ketiga-tiga cara ni,aku selalu buat yang cara hook..tapi untuk tournament aku baling stret je sbbnye hook aku x konsisten lagi untuk jatuhkan 10 pin..


ni la bola kesayangan aku..bola hook




anyawy..Selamat bersukan ye..

No comments:

Post a Comment