Padatkan Akaun Bank anda hari ni

Friday 24 February 2012

Kekalkan jualan anda...!!!!


Post ini dibuat khas untuk internet marketer diluar sane yang belum, sedang, akan berjaya dengan produk mereka..Yang paling penting disini bagi intermet marketer yang sedang membuat duit bertalu-talu dengan ebook mereka..

Tahukah anda bahawa ebook yang anda jual 2 hanya 1 produk sekali bayar sahaja..that means one time payment..anda hanya dapat sekali bayaran sahaja dari pelanggan yang membeli ebook anda..Memang anda akan cakap "Produk aku ni laris, aku x risau pape pon sbb ramai yang dah beli dan berpuas hati dengan produk aku.." YA memang betul tu TAPI aku ada 1 soalan cepumas ni..

Mane 1 ko nak..orang bagi duit sekali je atau orang bagi ko duit berkali-kali???? Pilih mane yang ko nak??


Aku rase korang mesti nak duit berkali-kali kan??tipu la kalau korang nak duit sekali je..x percaye aku..Ini lah lumrah kehidupan..

SO

disini saat ini aku akan bawa korang tonton video LOMBONG EMAS ni...korang buka dulu minda korang luas-luas dan fikirkan secara rasional.

No comments:

Post a Comment